SIBYLLA


Sibylla skulle testa en ny sorts pommes ”Future fries”. Kunderna erbjöds en inblick i sin egna framtid genom ett professionellt medium som ”läste” pommesen uthällda på brickan. Det gick lika bra med fritterad potatis som kaffesump.

Kunderna fotade sina pommes på brickan och laddade upp en bild instagram och hashtaggar ”#futurefries” och fick strax därefter ett svar på vad framtiden kommer bjuda på.

Folkliv var ansvarig för PR-arbetet med resultat som överträffade förväntningarna. Försäljningen ökade med 35% jämfört med samma period som föregående år.

Tillbaka till PR
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google